Fashion

20:16









Prawie dwa tygodnie bez żadnego postu niestety internet zmarł wiec nie ma mowy o dodawaniu postów w domu i w ogóle jakiej kol wiek edycji zdjęć, mam nadzieje ze już w przyszłym tygodniu ktoś pofatyguje się do mojego domu aby to naprawić. Aby już wam tutaj nie marudzić w czasie bez internetu przygotowałam 3 kolejne sesje/stylizacje i to w bardzo ładnym miejscu mam nadzieje ze wam się spodobają :). Ja natomiast za 4h wyruszam na lotnisko spędzić moje ostatnie wakacyjne chwile, nie martwcie się na broszurce w hotelu jest napisane ze jest dostęp do wifi wiec raczej z postami nie będzie najmniejszego problemu. Tymczasem zostawiam was z zwykłą stylizacja która jest idealna na wyjście ze znajomymi przy czym wygląda bardzo dziewczęco i uroczo :).


JEANS- TOPSHOP
TOP - PRIMARK 
SHOES - VANS 
NECKLACES -  NEW LOOK.
WATCH - MISS GUIDED.

You Might Also Like

55 comments

  1. Prześliczny outfit, uwielbiam spodnie z topshop! X

    ReplyDelete
  2. Hej, fajny blog, też prowadzę swojego :D Ostatnio pisałam o kuponach modowych w moim jubileuszowym poście. Chcesz zibaczyć?
    http://blogkamili.cf
    Miłego dnia :D

    ReplyDelete
  3. świetna stylizacja!;)
    http://nanamiffashion.blogspot.com/ zapraszam! :D

    ReplyDelete
  4. ten top jest przepiękny! ale przeważnie wszystkie ciuchy z Topshop są świetne! :D
    pozdrawiam,
    www.whitterey.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Top akurat z primark w którym prawie nigdy nie kupuje, natomiast też mi się bardzo podoba :)

      Delete
  5. Mam nadzieję, że napiszesz posta z wyjazdu :D
    http://pineapplealexxx.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Porobiłam kilka zdjęć ale jescze nie mam pojęcia czy je dodać czy nie :)

      Delete
  6. świetna stylizacja i bardzo podoba mi się to miejsce, w którym robiłaś zdjęcia ;)

    adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zwykłe okolice domków rodzinnych, natomiast dziękuje bardzo :*

      Delete
  7. Wyglądasz cudownie! Jesteś prześliczna *.*

    ♥ Diana Ashe KLIK! ♥

    ReplyDelete
  8. Jejku jesteś prześliczna i mega zgrabnie wyglądasz w takich spodniach!
    Fajny look :)
    Całuję,
    www.FashionCarolinna.com

    ReplyDelete
  9. Genialnie pokazałaś, że coś minimalistycznego może być zarówno interesujące, jak i dziewczęce ;)
    Cudowne miejsce na zdjęcia.
    Należy się również pochwała dla fotografa ! :)


    Zapraszam również do mnie >>>KLIK<<<
    Pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  10. Świetna stylizacja i śliczne zdjęcia :)

    MonyikaFashion >klik<

    ReplyDelete
  11. Jejciu, uwielbiam takie stylizacje <3
    obserwuję i pozdrawiam :)
    natalkajankosia.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Świetne buty, uwielbiam ten kolor *.*
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    ReplyDelete
  13. świetnie wygladasz;*
    piękna ta bluzeczka;)
    http://kataszyyna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Genialna stylizacja! Pięknie się prezentujesz ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete
  15. Piękna stylizacja :)
    Zapraszam bardzo serdecznie do mnie :) inspirationbyann.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. podoba mi sie twoj outfit :D
    zapraszam do mnie sianek.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Świetna stylizacja, bardzo do Ciebie pasuje. Masz świetne włosy :)
    Obserwuję, bardzo spodobał mi się Twój blog.

    madamblanche.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Świetny look! <3

    www.fashion-utopia.com

    ReplyDelete
  19. You're so pretty Claudia! Really love your bright Vans! :)

    ReplyDelete
  20. Świetna stylizacja i zdjęcia! I masz cudowną figurę :D

    ReplyDelete
  21. dziewczęce stylizacje ostatnio u mnie królują :)
    klikniesz? klikniesz? klikniesz?

    pozdrawiam, ewelina

    ReplyDelete
  22. świetnie wyglądasz, przypominasz mi Weronikę Załazińską z raspberry and red, śliczna jesteś! :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  23. Masz super styl i świetne zdjęcia <3
    zapraszamy do nas http://nadiaandlaura.blogspot.de/
    jeśli ci się spodoba zaobserwuj, chętnie się odwdzięczymy

    ReplyDelete
  24. Ślicznie wyglądasz, bloga dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie :

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Podoba mi się delikatna biżuteria oraz ciekawa bluzka :) Ładnie i dziewczęco :)

    Pozdrawiam ciepło, Marta :)
    www.inbluerose.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. hair goal! :)
    maddelines.blogspot.com

    ReplyDelete

Popular Posts

Translate

Contact Form

Name

Email *

Message *