MOM JEANS

10:00




''MOM JEANS''

Pewnie każdy z was już widział OOTD'S ze słynnymi spodniami ''mamy'', ja sama na początku nie mogłam się do nich przyzwyczaić z tego powodu że przez mniej więcej 10 lat w mojej szafie królowały rurki i obcisłe spodnie. Powiem wam że jak pierwszy raz kupując te spodnie wyszłam na miasto odrazy chciałam wrócić do domu i zwrócić spodnie  bo wydawało mi się że każdy zwraca na nie uwagę przez co czułam się strasznie nie komfortowo. Natomiast fakt faktem są one bardzo wygodne i po kilku dniach się tak do nich przyzwyczaiłam i postanowiłam kupić jeszcze 2 pary. Spodnie te są zupełnie neutralne i pasują do wszystkiego, obcasy, sneakers, klapki, koszula, crop top, płaszcz czy nawet skóra spodnie to pasują do wszystkiego.


.



 Moim zdaniem był to najlepszy zakup tego roku choć  na początku  nie czułam się w nich komfortowo z czasem stały się moimi ulubieńcami i MUST HAVE w mojej szafie. Jest jedyne ale nie kupujcie tych spodni online warto jest iść i przymierzyć żeby sprawdzić jak się w nich czujemy :).


 .
Teraz kilka słów ode mnie  bo jak można zauważyć często znikam i pojawiam się
z powrotem, nie jest spowodowane to nie chęcią do pisania bo bardzo lubię to robić. Niestety, od końca wakacji zmagam się z dość dużymi problemami  przez które nabawiłam się nerwicy somatycznej. Wiele osób nie zdaje sobie sprawy jak poważną choroba jest nerwica i jaki okropny wpływ może ona mieć na wasze życie codzienne. Wiele osób zawsze mówi jak trzeba dbać o swoje zdrowie fizyczne i często zapomina o tym że nasze zdrowie psychiczne jest tak samo ważne jak i nie ważniejsze.






  Nie życzę nigdy nikomu żeby zmagał się z tym czym ja zmagam się teraz. Życzę udanej Niedzieli i spokojnego tygodnia:).
\

                                                        Obserwój mnie na SNAPCHAT


SPODNIE- PULL&BEAR
T-SHIRT - H&M
PŁASZCZYK - TOPSHOP
BUTY - BERSHKA
SZALIK - ASOS
TORBA - TK MAXX

You Might Also Like

15 comments

  1. Wygladasz Super! Podobaja mi sie twoje spodnie! Zapraszam na mojego bloga, fotograf wykonal naprawde swietne zdjecia! violaroth.com

    ReplyDelete
  2. ŚWIETNIE WYGLĄDASZ, OBSERWATOR Z ZSZYWKI :)

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam chodzić z jeansach ;)
    Super zdjęcia ;)
    Mój blog-KLIK

    ReplyDelete
  4. Ciekawa stylizacja :) Lubie te spodnie, ale na kimś, jak na mnie strasznie by mnie skracały.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też mi się tak na paczatku wydawało ale jedna ładnie leżą a mam bardzo krotkie nogi :)

      Delete
  5. Nigdy nie słyszałam jeszcze o tych spodniach, aczkolwiek bardzo podoba mi sie jak wyglądają na Tobie :)
    Mam nadzieję że poradzisz sobie z chorobą i szybko wrócisz do zdrowia! xx
    FrenchFriesSmile

    ReplyDelete
  6. mialam dokladnie tak samo jak kupilam sobie boyfriendy. i nadal nie moge sie przyzwyczaic. A sa jeszcze luzniejsze niz te Twoje :D
    Trzymam kciuki, zebys wyzdrowiala :*
    olabrzeska.pl ♥

    ReplyDelete
  7. Ja również przez całe życie paraduję w rurkach i boję się wszelkich luźniejszych spodni. Ty akurat wyglądasz w nich bardzo dobrze, a ja obawiam się, że mnie pogrubią :<
    /foxydiet.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Piękne miejsce na zdjęcia, a spodnie super ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    ReplyDelete

Popular Posts

Translate

Contact Form

Name

Email *

Message *